Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2017 09:04 - Ето още един дълъг коментар в типично мой стил
Автор: karamelita Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8030 Коментари: 7 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Животът продължава хубав, нормален и подреден,след като малко се поуспокоих от дразгите с хора тук, каквито ненавиждам и като ги гледам какво правят, ми иде да ги разкъсам на парчета!
Ненавиждам некадърниците с голямо самочувствие, които се мъчат да ме злепоставят, да ми изкривяват думите, да ми правят мръсотии.Вече се убедих, че не трябва да си кося нервите с нищожества, редно е да ги изритам от живота си и да продължа да го живея, каквито шансове за хубаво и интересно изкарване на времето ми се отварят.Наистина мога да си живея живота много интересно,смислено и забавно - имам си познати, приятели,имам си дадености, добре съм, хубаво съм облечена, изглеждам добре и имам възможности да пътувам и си разнообразявам живота по интересен начин. Няма да позволя на мръсниците да ме направят нещастна - имам си и голямо самочувствие и сила да се браня и съпротивлявам, а и не завися от никого - само от себе си вече, това е голям плюс.Осигурена съм, не работя,имам си свободата да правя каквото ми на душа се прииска,нямам задължния или проблеми,имам си хубаво жилище в центъра на града до Операта и Театъра, дори близо до пазаря и главната улица,чувствам се и още доста млада и в силата си,хората ме уважават за заслуги и изяви  като професионалист и ме познават като интересна и изтъкната личност,не някаква безличница или злобарка,такива винаги са бледнеели покрай широката ми усмивка и чувство за хумор,пред това че на хората им се слушат интересни неща и весели, а не сплетни, заяжданици и злоба.Срещам ги такива самотни екземпляри по улицата, гледащи злобно, изолирани от всички познати - никой не иска да им бъде приятел или познат,презират ги.Средата ми е само от интелигантни,приятни и възпитани хора - граждани. Животът си е мой и ще си го подредя както ми харесва на мен.На когото му е малък мозъкът и мисли,че ще се изпили като ми чете големите коментари, просто да се маха, да не му пламне главата от свръх напрежение.Аз мога да говоря много, умът ми е много бърз,измислям какво да кажа и не е оскъден като на някои други хора.Като учителка имах такова въображение и способност за импровизация, дар говор, че да вляза в час без абсолютно никаква подготовка и назубрен урок, мога да запълня с  беседа и дейности 45 минутен час,така че на нито един ученик да му бъде скучно.Често беседите ми са завършвали и с ръкопляскане от децата.Това е моя дарба. Малко хора я имат. Дарба на водеща, дори съм артистична и имам чар.Та ако някой вече сбърка Кременова с Полигор или кой знае какви измислени вече хора, пишейки оскъдни изречения от мое име,защото няма акъл да измисли повече,то той не е с всичкия си! Не може да бъде сбъркана индивидуалност като моята с друг човек! Само аз съм такава, само аз мога да говоря така, само аз мога да чувствам така и съм себе си - не е възможно да бъда сбъркана с друг, освен от човек ,който не е в ред...
Карамелита



Гласувай:
9



1. blackprredator - ох искам полигор да ме ЧУка
19.09.2017 16:23
ох искам полигор да ме ЧУка
цитирай
2. karamelita - ох искам полигор да ме ЧУкаПак ...
19.09.2017 17:24
анонимен написа:
ох искам полигор да ме ЧУка

Пак Юлия...оффф...тази жена работа не подхваща никаква,само на компютъра седи и само за чукане мисли...Всичко друго тук работи!Тя хукнала да търси разговор с пенсионерите...
цитирай
3. poliqor4o - Не съм Юлия
19.09.2017 22:28
karamelita написа:
Пак Юлия...оффф...тази жена работа не подхваща никаква,само на компютъра седи и само за чукане мисли...Всичко друго тук работи!Тя хукнала да търси разговор с пенсионерите...

Аз съм Полигорчо, завистлив блогов педераст.
Завиждам ви, затова слагам минуси.
Завиждам и на blackpredator, защото предпочита жени, вместо да ми излекува маясъла.
Затова го имитирам.
цитирай
4. анонимен - оня педал горе също е юлия, креме...
19.09.2017 23:48
оня педал горе също е юлия, кременова
а пък аз съм Валери Станков, най-великияг от великите
Понеже знае, че предаторът не ме понася, си е направила имитация
долна жена бе
Чу
цитирай
5. karamelita - Пак Юлия. . . оффф. . . тази жена ра...
19.09.2017 23:50
poliqor4o написа:
karamelita написа:
Пак Юлия...оффф...тази жена работа не подхваща никаква,само на компютъра седи и само за чукане мисли...Всичко друго тук работи!Тя хукнала да търси разговор с пенсионерите...

Аз съм Полигорчо, завистлив блогов педераст.
Завиждам ви, затова слагам минуси.
Завиждам и на blackpredator, защото предпочита жени, вместо да ми излекува маясъла.
Затова го имитирам.

А сега де...що не търсиш мъже ами идваш тук.Аз ще те излекувам от маясъл,но искам да не ми вредиш-няколко пъти дневно промивки с лайка,намазване и отвътре с цинкова паста,спираш секса отзад и си въобрзявш,че си с една жена на самотен остров- няма други,няма с кой друг да правиш секс и започваш да онанираш,като мислиш за секс с нея,докато свикнеш.Никакви свирки,да се заякне мускула,физически упражнения за коремни мускули много яки всекидневно,мислиш,че ако продължиш със секс отзад ще започнеш да се насираш от най малкото,Г точка има всеки мъж отзад, може да я дразни и жена,променяш се, ставаш нормален и преставаш да си злобен!Мислиш си,че трябва от педераст да се изперверзиш да го правиш с жени,всичко е въпрос нанавик, пиеш малко хормони ,консултираш се с лекар,отиваш малко при психолог на приказка. Хората от жени стават на мъже като вземат хормони,че един педераст няма да се оправи,то е въпрос на психика и навик - запомни - на пустинен остров си!Разбери се с Юлия,че аз не съм Полигор и че ти си си ти.
цитирай
6. karamelita - А, къде ми е писмото от Станков, б...
20.09.2017 00:00
А,къде ми е писмото от Станков,благодаря,че потвърди съмненията ми,че това е Юлия. Слушай, я си стисни ръката с Мисана, макар и лицемерно,че тази маймуна Юлия направи сума ти поразии заради вашия конфликт- какво делите - единия е добър и другия е добър,ти си по- разбираем, онзи е странен, ами да си е странен.Всеки си има натюрел.За какво се карате,каквото било ,било, вече сте остарели и се сдобрете,та тази гадна жена Юлия да спре да спекулира с вашия проблем.Четем ви и двамата,нека да има разнообразие да не доскучава само един велик...Тази Юлия разпалва конфликта и прави и други хора врагове или понасят обиди без да са в играта.Я се сдобрете вече,да не сте деца да играете на сърдитко Петко.
цитирай
7. karamelita - оня педал горе също е юлия, креме...
20.09.2017 00:06
анонимен написа:
оня педал горе също е юлия, кременова
а пък аз съм Валери Станков, най-великияг от великите
Понеже знае, че предаторът не ме понася, си е направила имитация
долна жена бе
Чу

Вземете да се сдобрите с Мисана,стига вече с тия сръдни,тази Юлия направи мас апоразии,спекулирайки с тази вражда и си изпатиха невинни хора.Какъв е този Полигор, от товя лагер ли е- ами да спре и той,всички сте добри поети и колеги,съревновавайте се,така ще напишет по- хубави стихове, но не правете скандали и враждебни лагери,че такива мръсници и чакали като Юлия само това чакат,да тормозят жените тук!Аз съм сигурна,че онези купури все едни и същи от твое име ги прави пак Юлия,ти какво ще кажеш за това?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: karamelita
Категория: Поезия
Прочетен: 632949
Постинги: 442
Коментари: 628
Гласове: 758
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031